Kомунальний заклад «Ліцей «Сокіл» Міської ради міста Кропивницького»Понедельник, 27.03.2023, 19:22

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Форма входу


Зараз на сайті
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Друзі сайту

Безкоштовний для навчальних закладів антивірус в межах співпраці Zillya! з МОН України по програмі «Захистимо майбутнє»

Головна » 2020 » Февраль » 11 » Вчити – то вчитися впродовж життя
13:00
Вчити – то вчитися впродовж життя
  
  
   15 січня на базі НВО № 20 відбулося ІІ засідання творчої групи вчителів трудового навчання з проблеми «Формування життєвих компетентностей на уроках трудового навчання та технологій». Під час роботи було розглянуто вимоги до сучасного уроку трудового навчання та технологій на основі компетентнісного підходу та на засадах наукових ідей креативної педагогіки, відбулися майстер-класи з моделювання уроків з використанням проєктної технології. Новації опанували вчителі ліцею «Сокіл» О. С. Сторчаус та О. Р. Черчелюк.
   29 січня з метою покращення якості іншомовної освіти у загальноосвітніх закладах та підвищення фахового рівня вчителів англійської мови на базі готелю-ресторану «Зірка» представництвом британського видавництва «Пірсон» в Україні у партнерстві з Міжнародним освітнім центром ТОВ «Дінтернал Едьюкейшн» проведено семінар «Створення автентичного освітнього простору на уроці англійської». У методичному заході брали участь вчителі англійської мови О. М. Колос та Я. В. Семенченко. Педагоги були ознайомлені з оновленим виданням «FOCUS» для ефективної підготовки до ЗНО та ДПА з англійської та його перевагами, набули досвід створення та виконання автентичних завдань.
  
  
   Завжди цікаво проходять засідання творчої групи вчителів зарубіжної літератури нашого міста. 31 січня Л. М. Піхуля та її колеги у приміщенні «Кропхабу» зустрічалися з істориком та краєзнавцем Юрієм Митрофаненком. Філологи з цікавістю дізналися, що події та особистості, відтворені у відомому водевілі «Весілля у Малинівці» мали історичні аналоги на території сучасної Кіровоградщини. Також учителі познайомилися з виставкою «Пишу тому, що люблю» робіт учасниць творчої студії «Муза».
   06 лютого на базі КОІППО ім. В. Сухомлинського відбувся семінар-практикум «Формування професійної компетентності вчителя-предметника в умовах модернізації змісту освіти». Цифрову компетентність під час методичного коучингу удосконалювала учитель хімії О. В. Моторна. Вчителі з’ясовували, як використовувати нові освітні технології для навчання, співпраці та самовдосконалення, отримали багато порад-цікавинок: як оригінально провести інтерактивне опитування на уроці, розфарбувати та «оживити» рослинну чи тваринну клітину, здійснити подорож Сонячною системою, побувати в майстерні великого Леонардо да Вінчі тощо.
  
  
   Під час зимових канікул на запрошення адміністрації закладу викладач навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Кіровоградської області В. В. Троянський провів для педагогічних та технічних працівників заняття з пожежної безпеки та дій в умовах надзвичайних ситуацій. Було відпрацьовано порядок використання вогнегасників, організації екстреної евакуації в умовах виникнення пожежі в будівлі тощо.
  
  
   3 лютого для педагогів ліцею «Сокіл» було проведено психолого-педагогічний семінар «Психологічні особливості стресу та його вплив на особистість». Практичний психолог А. В. Гурова познайомила колег з мобілізуючим та пригнічуючим впливом стресу, розповіла про його ознаки та прояви, надала поради, як підвищити стресостійкість, справлятися зі своїми емоціями, мислити позитивно і долати проблемні ситуації.
   Також колективу було презентовано новітнє обладнання — інтерактивну панель B-Pro. Це багатофункціональний прилад, що поєднує в собі функціонал проектора, маркерної дошки, комп'ютера, планшета та телевізора.
  
  
   Під час позапланових канікул методичні об'єднання вчителів-предметників провели тематичні засідання з вивчення можливостей інтерактивної панелі. Вчителі набували навичок керування функціями пристрою, завантаження потрібного програмного забезпечення та виходу в Інтернет, презентації матеріалу, організації інтерактивного опитування тощо. Використання гаджету під час уроку надасть можливість впроваджувати інтерактивні технології, розширюючи навчальний простір за межи класу і школи.
  
  
Переглядів: 207 | Додав: Yulia | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Февраль 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829

Випадкове фото

Архів записів

Статистика


Copyright MyCorp © 2023
Інформація оновлюється
Создать бесплатный сайт с uCoz