Таку назву мав науково-теоретичний семінар, який напередодні нового року провела кафедра корекційної педагогіки Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. Василя Сухомлинського на базі нашого навчального закладу. З інформацією про те, як відбувається інтеграція дітей з вадами зору в навчально-виховний процес в школі-інтернаті, виступив директор школи Сергій Дмитрович
Сторчаус.
Заступник директора з НВР Тетяна Михайлівна
Біденко презентувала науково-дослідну роботу навчального закладу з теми «Організація інтегрованого навчання учнів з вадами зору в умовах ЗОШ-інтернату» в рамках Всеукраїнського експерименту "Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах".
Рустам Костянтинович
Тараненко, старший викладач кафедри корекційної педагогіки КОІППО, президент Українського інституту корекційної та реабілітаційної валеології виступив з повідомленням "Ресурсний центр валеологічного менеджменту: корекційні послуги, перспективи, напрацювання".
Про взаємодію кафедри корекційної педагогіки КОІППО ім. Василя Сухомлинського зі школою-інтернатом розповіла методист кафедри Катерина Миколаївна
Балютіна.
В роботі семінару брала участь завідувач офтальмологічним відділення дитячої міської поліклініки Тамара Іванівна
Гаршанова, яка довела до педагогів інформацію про рівень захворюваності очей у дітей міста Кіровограда.
Про роботу Кіровоградської міської психолого-медико-педагогічної консультації по виявленню дітей з особливими освітніми потребами, залученню громадських організацій, батьків хворих дітей у навчально-виховний процес повідомила учасників семінару завідувач КМПМПК Олена Миколаївна
Дорошенко.
Практичним досвідом інтегрування дітей з особливими потребами у освітній простір школи-інтернату поділилися педагогі, які працюють в класах для дітей з вадами зору: Людмила Вільгельмівна
Гаврилюк, Юрій Петрович
Іванов, Жанна Леонідівна
Скринько. Зокрема, педагогі, які були відряджені до Львова з метою ознайомення з навчально-реабілітаційним центром «Левеня» для дітей з вадами зору, повідомили присутніх про особливості організації навчального процесу в цьому закладі. Напрацювання наших педагогів стануть основою експеріменту, мета якого – забезпечення доступу до шкільної освіти дітям з особливими освітніми потребами (зниженим зором) в школі-інтернаті; створення спеціальних умов для корекційної спрямованості навчання і виховання та подолання порушень фізичного і психічного розвитку, формування та розвиток мовлення, відновлення здоров'я, проведення необхідних змін та підготовка педагогів до роботи з дітьми зі зниженим зором.