
3 квітня у Кременчуці відбулося відкрите засідання міжрегіональної творчої групи вчителів зарубіжної літератури «Ключ до Слова», у якому брала участь учитель зарубіжної літератури школи-інтернату, ліцею «Сокіл» Л. М. Піхуля. Перед вчителями виступили головний редактор РА «Освіта України» Валентина Бойко, журналу «Зарубіжна література в школах України» Дмитро Лебідь, волонтер корпусу миру США Майкла Сміта з повідомленням про систему американської літературної освіти. Також вчителі відвідали низку майстер класів, під час яких були залучені до інтерпретації класичних та сучасних творів літератури, та отримали сертифікати Міністерства освіти і науки України.


3-4 квітня практичний психолог В. В. Зозуля, вчитель-логопед О. Є. Кушпіль та вчитель з трудового навчання О. С. Сторчаус були учасниками ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми навчання, виховання та корекції розвитку дітей з аутистичними та інтелектуальними порушеннями в інклюзивних закладах освіти», м. Київ. В рамках конференції педагоги відвідали майстер-класи «Подружися з батьками: ефективні практики компетентної взаємодії» / воркшоп для батьків дітей з аутизмом»; «Психомоторне відновлення при РАС за допомогою фізичної реабілітації», «Активізація та стимулювання пізнавальних психічних процесів та корекція емоційно-вольової сфери (за результатами діагностики) у дітей із затримкою психічного розвитку».

5 квітня у Добровеличківці за підтримки науково-методичних лабораторій інформаційно-технологічної освіти, економіко-технологічних дисциплін та виховної роботи і формування культури здоров’я Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського було проведено засідання динамічної творчої групи учителів, які викладають предмети освітньої галузі «Технології» та керівників гуртків науково-технічної творчості. З теми «Освітня робототехніка як засіб розвитку здібностей до наукової і творчої діяльності» з колегами, що практикують впровадження робототехніки в освітній процес, спілкувався учитель математики та інформатики О. Ф. Лафа.
Члени творчої групи відвідали урок робототехніки «Конструювання та програмування робота на гусеничному ходу з ультразвуковим сенсором відстані» у 7 класі, заняття гуртків, що працюють за програмою FLL та на базі конструктора LEGO WEDO 2.0, мали скайп-спілкування з методистом компанії «Інноваційні освітні рішення» (офіційний дистриб'ютор LEGO Education в Україні) А. Василюком, знайомилися з роботою Центру робототехніки Льотної академії НАУ. Олександр Федорович поділяє думку, що вивчення роботів на базі конструктора LEGO Mindstorms відкриває широкі можливості для реалізації новітніх освітніх концепцій, оволодіння новими навичками, розширення сфери інтересів учнів і педагогів.