
21-24 жовтня на базі НВО №6 управління освіти МРК проводило перший фестиваль використання мультимедійних засобів навчання «Розумна дошка». Під час заходу вчителі закладів середньої освіти міста презентували фрагменти уроків з використанням освітніх програмних засобів «MozaBook», «SmartNotebook», онлайн порталів для інтерактивної панелі або дошки. Учителі продемонстрували, як використання «розумної дошки» дає змогу подавати матеріал в зручному для учнів вигляді, проводити різноманітні дослідження, тренувати практичні навички та вміння, організовувати контроль та самоконтроль.

У фестивалі брали участь педагоги ліцею «Сокіл». Як нові засоби навчання дозволяють поєднати інформаційно-комунікативні, особистісно-орієнтовані технології з методами творчої та пошукової діяльності під час своїх виступів показали учителі початкових класів С. Ю. Ігнатьєва, фізики Л. Д. Шеховцова, історії О. М. Стрижак, української мови О. Є. Шапаренко, хімії та біології О. В. Моторна.
Експертна група має опрацювати матеріали фестивалю та рекомендувати кращі інтерактивні презентації до участі у конкурсі на отримання мультимедійних засобів навчання для закладів освіти.

23 жовтня у ліцеї «Сокіл» пройшли традиційні педагогічні читання, присвячені педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Василь Олександрович Сухомлинський належить до тієї плеяди педагогів-дослідників ХХ століття, на чиїх ідеях і досі ґрунтується розвиток педагогічної науки. Педагогічна спадщина Василя Олександровича грандіозна за обсягом і багатством гуманістичного змісту. Усе найцінніше, створене ним, назавжди увійшло до скарбниці вітчизняної педагогіки та національної духовної культури. Велика, самобутня спадщина вченого з плином часу привертає все більше уваги. Без його творчості не можна уявити й сучасної гуманної педагогіки, основні ідеї якої чітко простежуються у Концепції Нової української школи. Саме тому на педагогічних читаннях «В. О. Сухомлинський і школа ХХІ століття. Реалізація педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в сучасній практиці навчального закладу» педагоги школи поділилися досвідом творчого використання педагогічних праць В. О. Сухомлинського.
...
Читать дальше »