Kомунальний заклад «Ліцей «Сокіл» Міської ради міста Кропивницького»Среда, 30.11.2022, 11:39

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Форма входу


Зараз на сайті
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Друзі сайту

Безкоштовний для навчальних закладів антивірус в межах співпраці Zillya! з МОН України по програмі «Захистимо майбутнє»

Головна » 2019 » Апрель » 17
  
  
   17 квітня в обласній філармонії презентували унікальну виставку «Особливі сеpед нас», присвячену дітям з аутизмом, індиго тощо. Мета виставки, організаторами якої є фотограф Ольга Масаликіна та художник Аліна Давиденко, - змінити уявлення пpо людей, які живуть зі своїм світовідчуттям, незвичним для більшості людей. Після прийняття закону «Про інклюзивне навчання» в загальноосвітніх закладах постійно збільшується кількість дітей з різними видами порушень. Тому учителям і вихователям доводиться змінювати підхід до навчання дітей з особливими потребами.
  
  
   У школі-інтернаті, ліцеї «Сокіл» навчається кілька десятків дітей з особливостями здоров’я та соціальної комунікації, тому у закладі регулярно проводяться заходи, спрямовані на інформування педагогів про наявні проблеми та навчання взаємодії з такими дітьми. Під час весняних канікул спеціалістами корекційного напрямку був проведений для колег педагогічний квест «Школа, відкрита для всіх».
  
  
   Вчителі закладу мали можливість безпосередньо відчути проблеми дітей з особливими освітніми потребами. Квест був представлений чотирма локаціями (зір, аутизм, слух, інтелект), на яких з учасниками працювали спеціалісти відповідного напрямку. Виконуючи завдання першої локації, учасники квесту із зав'язаними очима мали пройти до робочого місця та підготуватися до уроку.
  
  
   Щорічно в освітніх закладах спостерігається збільшення дітей з порушеннями аутичного спектру. Під час виконання вправ другої локації учасники відчули той дискомфорт, з яким щоденно стикаються діти з РАС. Одним із завдань локації було скласти цільне зображення з частин, але під штучно створений гучний звук. Цей фактор значно ускладнював зосередженість та впливав на загальний психічний стан.
   Наступна локація дала можливість практикувати мову жестів. На четвертій локації учасники, виконуючи роботу над незнайомими словами іншомовного походження, відчули складнощі розуміння, які мають діти з інтелектуальними порушеннями.
  
... Читать дальше »
Просмотров: 236 | Добавил: Yulia | Дата: 17.04.2019

Пошук

Календар
«  Апрель 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Випадкове фото

Архів записів

Статистика


Copyright MyCorp © 2022
Інформація оновлюється
Создать бесплатный сайт с uCoz