
11 січня спеціалістами корекційного напрямку школи-інтернату було проведено семінар-практикум «Розвиток сенсорної сфери учнів». Теоретична частина семінару-практикуму включила доповіді тифлопедагога Н. О. Сивиринчук «Сенсорна організація діяльності учнів зі зниженим зором», практичного психолога В. В. Зозулі «Розвиток пізнавальних здібностей», логопеда М. М. Міхальової «Вчимося слухати та правильно писати», логопеда О. Є. Кушпіль «Застосування інноваційних технологій у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення», вчителя лікувальної фізкультури Л. А. В’юник «Дотик як засіб впливу на внутрішні системи організму».

У практичній частині були продемонстровані посібники з сенсорного розвитку «Сенсорна скринька», «Сенсорний басейн», «Сенсорний лабіринт», конструктор LEGO та інтерактивні ігри «Четвертий зайвий», «Найди розбіжності», «Розвиток пам’яті». Учасники семінару-практикуму мали можливість попрацювати з посібниками, обмінятися досвідом та відчути себе учнями.

16 січня на базі НВК № 26 за участю директорів навчальних закладів міста відбулася презентація діяльності закладів освіти «Нова українська школа у Кропивницькому». У рамках заходу, учасником якого був директор школи-інтернату, ліцею «Сокіл» С. Д. Сторчаус, присутні знайомилися з досягненнями колег та інноваціями в організації навчально-виховного процесу. Зокрема господарі демонстрували варіанти психологічного розвантаження школярів у сенсорній кімнаті. В ній є басейн з кульками, сухий душ, світлодіодні пристрої, масажна доріжка. Вчителі-дефектологи та психологи використовують її в роботі для дітей із затримкою психічного розвитку при заняттях з корекції розвитку. Також ця кімната допомагає зняти напруження та стрес учнів в період контрольних, ЗНО тощо, тобто у період, коли дитина хвилюється.
Проект сенсорної кімнати розроблений і вчителями-дефектологами нашої школи. Ініціатори проекту «Ресурсна кімната» ставлять за мету створення умов для корекційно-розвиткової роботи із дітьми з особливими освітніми потребами, забезпечення її ефективності та реалізацію права маленьких громадян на здобуття повноцінної додаткової скорегованої освіти. Зараз адміністрація закладу працює над забезпеченням фінансової підтримки проекту.
...
Читать дальше »