
Завершуєть 5-річна робота педагогів навчального закладу над науково-методичною проблемою «Впровадження ефективних педагогічних технологій як засіб формування ключових та предметних компетентностей учнів». 04 січня педагогічна рада підбила підсумки роботи та визначила перспективи подальшого вдосконалення діяльності педагогічного колективу. Організація роботи над науково-методичною проблемою допомогла переорієнтуватися на новий підхід в організації навчально-виховного процесу. Робота навчального закладу була спрямована на пізнавальну, наукову, аналітико-управлінську та аналітико-корекційну діяльність, на ефективність, дієвість і результативність внутрішньошкільної методичної роботи. Керівники шкільних методичних об’єднань у формі презентацій прозвітували про роботу над методичними проблемами.
Діяльність педагога – це безмежне поле, яке потребує виснажливої, але творчої праці. Щодня – пошук, несподіванки, нові відкриття. Кінцевий результат педагогічної праці можна побачити не сьогодні, не завтра а через тривалий час. Те, що зробили, сказали, зуміли прищепити дитині інколи виявляється через п’ять - десять років. І всі педагоги розуміють, що освітні зміни тільки тоді матимуть успіх, коли кожен учитель стане реформатором особистого щоденного навчального досвіду.

Маємо приємність ще раз щиро привітати переможців міських фахових конкурсів 2017 року вихователя
Олександра Володимировича Полуворченка та учителя української мови
Оксану Леонідівну Тарас. Пишаємось кращими педагогами міста!
04 січня за участю заступників директора з НВР, практичного психолога, класних керівників та вчителів, які викладають в 5-х класах відбувся круглий стіл «Адаптація 5-х класів до навчання в основній школі». Під час заходу практичний психолог В. В. Зозуля, що здійснює супровід адаптації школярів, окреслила основні причини «адаптаційних труднощів» та поділилася орієнтовним алгоритмом підтримки учнів у період адаптації до навчально-виховного процесу, підготувала методичні рекомендації класним керівникам та вчителям-предметникам.