
Педагогічне сьогодення характеризується інтенсивними пошуками нових технологій, що запроваджуються в навчально-виховний процес. Необхідність формування в учнів світогляду, інтегрованого екологічного мислення потребує нового філософського усвідомлення мети і завдань виховання та навчання.
Нагальна потреба нових підходів до навчально-виховного процесу, з одного боку, і взаємопроникнення освітянських ідей Заходу і Сходу з іншого, призвели до широкого втілення в практику загальноосвітніх шкіл України зарубіжних педагогічних технологій. Проте, нові підходи в педагогіці мають чимало спільних положень із поглядами й практичними наробками відомого педагога-мислителя XX століття В. Сухомлинського.

Педагогічна спадщина В. Сухомлинського багатопланова. Вона зазнавала певної еволюції, постійно збагачувалася, поглиблювалася. Хоча він жив і творив у минулому столітті, ставлення до його діяльності та ідей не змінилося. Його педагогічна концепція високогуманна і демократична, органічно поєднує класичну і народну педагогіку.
6 грудня в навчальному закладі відбулися педагогічні читання «В. О. Сухомлинський і школа XXI століття. Реалізація педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в сучасній практиці навчального закладу», на яких досвідом використання ідей В. Сухомлинського в повсякденній педагогічній діяльності з колегами поділилися Я. В. Семенченко, В. І. Плотнікова, Ю. І. Єрьоменко, О. В. Гультяєва, Є. П. Горенко, О. В. Кондратенко.