
27 березня оприлюднено наказ управління освіти Кіровоградської міської ради №210/о, яким затверджено підсумки міського конкурсу «Кращий вихователь групи продовженого дня – 2017». Його проводив центр методичної та соціально-психологічної служби з метою розвитку творчості та педагогічної ініціативи вихователів групи продовженого дня навчальних закладів міста, популяризації педагогічного досвіду, вдосконалення іміджу професії вихователя. Лауреатами двох раніше проведених подібних заходів були провідні педагоги школи-інтернату І. Г. Романюк та Л. В. Сергеєва – досвідчені майстри своєї справи, а цього року участь у конкурсі була запропонована молодому, сповненому ентузіазму, відданому професії спеціалісту – наставнику VI кадетського взводу Олександру Володимировичу Полуварченку. Разом з ним конкурсні випробування проходили 22 вихователі груп продовженого дня з 19 навчальних закладів.
Конкурс проводився в три етапи. Перший – заочний, під час якого журі опрацьовувало подані конкурсантами документи (опис та презентацію власного досвіду, розробки уроків та позакласних заходів тощо). Конкурсна робота Олександра Володимировича «Інтеграція військово-спортивної діяльності кадетів середньої вікової шкільної групи в структуру загальноосвітнього навчального закладу» була певним узагальненням досвіду роботи методичного об’єднання вихователів кадетських класів. Велику методичну допомогу молодому колезі надали спеціалісти вищої категогії, старші вихователі В. В. Андрійченко, І. Г. Романюк, Л. В. Сергеєва. Журі зазначило, що подані розробки були не тільки цікаві за змістом та грамотні методично, а й естетично оформлені у вигляді яскравого буклету (дякуємо за допомогу М. І. Гаврилюку). Після завершення заочного туру журі запросило 12 вихователів у наступний етап. Продовжив змагання в ІІ турі і Олександр Володимирович Полуворченко.

У рамках ІІ туру було проведено тестування, практичну роботу та майстер-клас. Практична робота у формі години спілкування «Людина серед людей» стала найбільш складним випробуванням, адже «практикуватися» довелося на дітях початкового класу НВО №18. Поради щодо ритму мовлення, інтонації, ігрових моментів та специфічних прийомів під час спілкування з маленькими учнями молодому педагогу надали О. В. Мартиненко та Н. В. Мілентій; старший вчитель Н. Л. Кашпуренко допомогла із розробкою сценарію заходу. Дуже влучним виявився вибір теми майстер-класу – фрагмент з улюблених всіма учнями «Козацьких забав». Колеги-конкурсанти і навіть члени журі із задоволенням включилися у процес створення братства з вибором його імені, пов’язуванням галстуків, розучуванням примовки і стройової пісні. Вдалося творчо використати фахову підготовку та продемонструвати акторські здібності, застосувати елементи інноваційних технологій та ІКТ і яскраво висвітлити обраний напрямок педагогічної діяльності, що є для колективу школи не даниною часу, а довготривалою кропіткою роботою. Зробивши цей крок до вершин педагогічної майстерності, Олександр Володимирович потрапив у ІІІ тур конкурсу.
...
Читать дальше »