
Цього тижня у інтелектуально-рухливій грі, організованій для школярів Приватбанком, брали участь учні 2А, 3Б та 4Б. Вихователь четвертокласників Т. В. Кулікова розповіла про перебіг квесту для своїх вихованців:
- Фахівець банку познайомила учнів з послугами, що надає банк, навчила користуватися терміналом, запропонувала вивчити телефон гарячої лінії. Під час практичного заняття у кімнаті підготовки операторів гарячої лінії учні у навушниках тренувалися приймати телефонний дзвінок та вчилися ввічливому звертанню до клієнта.

Учні дізналися про особливості роботи спеціаліста з обслуговування клієнтів та розшукали відділи банку, у яких працюють СОКи. Інтерактивна вікторина виявила найкращих з учасників квесту,
...
Читать дальше »