2 грудня номінацією «Декоративно-ужиткове та образотворче мистецтво» розпочався ІІІ міський конкурс «Освітянські зорі» серед працівників закладів освіти м. Кіровограда, учасницею якого була учитель трудового навчання школи-інтернату, керівник гуртка «Чарівна намистинка» О. Р. Черчелюк. Певною несподіванкою для Ольги Рімантасівни був той факт, що учасників у категорії майстри-аматори, які займаються рукоділлям у вільний (частіше нічний) час, було значно більше, ніж майстрів-професіоналів.
Учасників конкурсу захопила його тема «Україна – єдина!», дехто з них задля презентації своїх робіт навіть склав вірші. Ольга Рімантасівна представила на суд журі дві роботи в техніці «кінусайга» - створення художніх виробів (на зразок мозаїки) з різнокольорових шматочків тканини без зшивання. Презентуючи свої картини з символічним назвами «Дорога у майбутнє» та «Надія є…», майстриня намагалася донести до глядачів думки, що виникали під час роботи, адже виготовлення єдиного цілого з різнобарвних клаптиків асоціювалося в неї з рідною країною, де кожен – як той шматочок, і тільки всі разом ми – єдина Україна.
Третій з презентованих виробів був виконаний у техніці макраме. «Сплетіться в мудрості, народи!», назвала Ольга Рімантасівна свою сім’ю сов. Сова – символ мудрості, а мудрість потрібна і для збереження родини, і для існування країни у єдності та злагоді.
Участь у конкурсі, який задовольнив потреби у творчій самореалізації та дав можливість доторкнутися до дуже важливої на сьогодні теми, принесла молодому педагогу велике задоволення та цікавий досвід. Учні та колеги Ольги Рімантасівни сподіваються, що журі помітить та гідно оцінить роботи, виконані в унікальній для цього конкурсу техніці.
Своє прагнення до творчості, художній смак та морально-етичні цінності вчителька щиро передає ученицям, а дівчата із готовністю їй слідують. 12 листопада у 7А класі було проведено відкритий урок «В’язання спицями як вид декоративно-ужиткового мистецтва». Як вчитель трудового навчання Ольга Рімантасівна досліджує проблему «Використання ігрових та ІК-технологій», що було реалізовано під час уроку. Так, в ігровій формі було перевірено готовність учнів до сприйняття нового матеріалу: кожній дитині було запропоновано прикрасити виноградну лозу листям того кольору, що відповідав її настрою, а вчителька пояснила, як цей вибір тлумачиться у психодіагностиці (спокій, активність, пригніченість тощо). Мотивуючи дівчат до наполегливої праці, Ольга Рімантасівна продемонструвала їм мультимедійну презентацію із зразками виробів, які можна виготовити, якщо докласти старанності та те
...
Читать дальше »