
Напередодні атестації школи-інтернату, ліцею "Сокіл" 3 квітня відбулася презентація навчального закладу. На творчий звіт колективу було запрошено спеціалістів міського управління освіти на чолі з Л. Д. Костенко, методистів ЦМСПС з директором М. В. Пахолівецькою, батьківський комітет школи, голова О. В. Татарчук, членів ради навчального закладу, голова І. Г. Романюк. Урочистості розпочалися доповіддю директора школи-інтернату, ліцею "Сокіл" С. Д. Сторчауса про здобутки закладу за звітний період.

Вчительська доля барвистіша, ніж саме життя. Є в ній все: і сльози радості й гіркота невдач, найвищі злети духу - аж до запаморочення від висоти - і сірий туман буденності, свіжий вітер змін і тягуче відчуття застою... Проте цього святкового дня дружнє тепле коло колег, батьків і гостей зібралося, аби вітати все найяскравіше в учительській професії.
Про шляхи, якими ведуть своїх вихованців у чарівну казкову Країну Мрій вчительки початкових класів, розповіли творчі та креативні, озброєні інформаційними технологіями та останніми педагогічними новинками цар-девиці - члени методичного об'єднання вчителів початкових класів.

Актуальним та, здається, вже вічним проблемам учительства був присвячений виступ агітбригади учителів-філологів та істориків. Паперові Гімалаї, суспільні потрясіння, сумні реалії життя не пригасили в них надію, що завтра в Україні нарешті зійдуть паростки достойного життя. А на останок вчителі поділилися власною формулою успіху педагога:
Самореалізація.
Вільний політ думки.
Осмислення своєї значущості.
Безмежна любов до дітей.
Оригінальність.
Доброзичливість.
Активна життєва позиція -
СВОБОДА.

З гумором на проблеми учительського буття поглянули вчителі іноземних мов. Присутніх повеселила жартівлива інтермедія "Будні іноземок з гарему-інтернату". А учителі предметів природничо-математичного напрямку виступили учасниками шоу-програми "Найрозумніший". У турнірі золотої ліги, який не гірше за Тіну Канделакі провела Т. М. Біденко, переможцями було визнано всіх вчителів кафедри, які порадили колегам посміхатися, радіти, передавати учням позитивні емоції, саморозвиватися та самовдосконалюватися, адже вчитися ніколи не пізно!
...
Читать дальше »