
На порядку денному функціонування кадетських класів постало питання формування у вихованців почуття колективізму. На його розв’язання було
спрямовано тренінгове заняття, проведене 4 березня 2013 р. керівником гуртка «Сокіл» В. В. Андрійченком. За допомогою
тренінгу Валерій Володимирович намагався сформувати у кадетів розуміння гострої необхідності наявності колективу у кадетському взводі, з використанням нетипових прийомів створити позитивний емоційно-психологічний стан кадета, співпричасного до колективної діяльності у взводі.
У теоретичній частині заняття було розглянуто особливості виховного процесу у системі роздільного виховання в юнацько-хлопчаковому колективі. Під час практичних занять кадети під керівництвом В. В. Андрійченка відпрацьовували вправи «Група↔Агресор», «Клас↔Агресор», «Взвод↔Агресор», «Витіснення супротивника з життєвого простору методом неагресивної експансії». Дане заняття є першим, спрямованим на теоретичне обґрунтування специфіки та особливостей роздільного
виховання в хлопчаково-юнацьких колективах, доведення необхідності формування колективу в кадетських взводах.