
З 11 по 15 лютого в школі-інтернаті проходив Тиждень
математики, фізики, інформатики, який традиційно розпочався конкурсом предметних
стіннівок. Цікавість учнів викликали загадки-жарти, дотепні малюнки, кросворди.
Кращими оргкомітет визнав роботи Вікторії Шипокіної та Юлії Юрченко (11 кл.), Анастасії Сінченко та Наталії Прозоровської (9А кл.), Антоніни Нікітенко (8 кл.), Світлани Волошинової (9Б), Олега Бондарєва та Андрія Савіцького, Данила Шамра та Дмитра Авксентьєва (5Б), Вероніки Гебескул, Євгенії Ізьюрової (5А), Христини Кім (7А).
Учні 7Б та 8 кл. переглянули у понеділок науково-популярний фільм «Мова
Всесвіту» з циклу ВВС «Історія математики», з якого дізналися про внесок у
розвиток цієї науки давніх єгиптян та вавилонян.
У вівторок Н. С. Малина провела відкритий урок з
фізики «Перетворення одного виду енергії в інший. Закон збереження
енергії» у 8 кл. Наталя Сергіївна відмічає активну роботу на уроці Олександра Димури, Івана Пушкаренка, Катерини Іванової. Учні 9-х та 11-го класів пізнавали «Справжню історію Інтернету»
через війну браузерів – конкурентні перегони великих ІТ-корпорацій. У середу старшокласники
брали участь у конкурсі рефератів та доповідей з про сучасну фізику та її досягнення. Найкращі повідомлення підготували Карина Барбой, Дмитро Ковальов (10 кл.), Анатолій Теліжняк (11 кл).
Учні 5-х класів змагалися у написанні математичних казок. Найвдалішою «Подорож
до країни Дробів» виявилася для Діани Рубич, Марини Коробки, Данила Шамра - І місце; Олександри Дехтяр, Вікторії Сафронової - ІІ місце; Анастасії Мирзи, Олега Бондарєва, Юрія Храпаченка, Данила Чаплиги - ІІІ місце. З шестикласників політ фантазії на теми
математики проявили Євген Єсипака та Настя Головко.

Цікаве знайомство з «Незвичайними
світами Льюїса Керрола» відбулося у п’ятикласників. Вони дізналися про деякі
факти біографії професора математики, який став всесвітньо відомим
письменником; почули історії про Алісу у читанні найкращих російських акторів
і переглянули ілюстрації до них європейських
та східних художників, побачили фрагменти мультфільму та, як сподівається
учитель Ю. А. Кононенко, виявили бажання прочитати чудові книжки, сповнені парадоксів
та найтоншого гумору. А ще одним спонуканням долучитися до творчості Льюїса
Керрола стало знайомство з оптичними феноменами та зоровими ілюзіями, розгадки
та тлумачення яких викликали непідробне захоплення п’ятикласників.

У четвер подібну
...
Читать дальше »