Kомунальний заклад «Ліцей «Сокіл» Міської ради міста Кропивницького»Понедельник, 27.03.2023, 21:43

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Форма входу


Зараз на сайті
Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

Друзі сайту

Безкоштовний для навчальних закладів антивірус в межах співпраці Zillya! з МОН України по програмі «Захистимо майбутнє»

Головна » 2012 » Ноябрь » 26
   22 грудня 2012 року в школі-інтернаті відбувся науково-теоретичний тифлосемінар з проблеми «Позакласна робота з учнями зі зниженим зором». В ході семінару тифлопедагог Н. О. Сивиринчук познайомила вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, з формами організації позакласної роботи в спеціальних та інклюзивних класах, зосередила увагу на корекційній спрямованості позакласної роботи. Наталія Олександрівна рекомендувала підбірку ігор для розвитку зорового сприйняття, зорової пам’яті, слухової пам'яті, спостережливості, уваги, мислення та просторового орієнтування. Вихователі спеціальних класів для дітей зі зниженим зором О. М. Остапенко, О. В. Мартиненко привернули увагу до взаємозв'язку вчителя і вихователя як невід'ємної частини єдиного навчально-виховного процесу та організацію дозвілля дітей зі зниженим зором.
Просмотров: 557 | Добавил: Татьяна | Дата: 26.11.2012

 
   22 грудня 2012 в школі-інтернаті були проведені педагогічні читання з проблеми «Василь Сухомлинський: діалог з сучасністю. Піклування про здоров'я і фізичне виховання».
    Питання збереження здоров’я школярів в освітньому процесі останнім часом набуло особливої актуальності. «Коли немає здоров’я, – каже народне прислів’я, - не може розквітнути мистецтво, не грають сили, марними є багатство й безсилий розум». Лише фізично та духовно здорова людина може думати про майбутнє. Майбутнє – це наші діти. Щоб дитина розвивалася, вона повинна накопичувати своє здоров’я. Василь Олександрович Сухомлинський говорив: «Добре здоров’я, відчуття повноти, невичерпності фізичних сил - найважливіше джерело світосприймання, оптимізму, готовності подолати будь-які труднощі. Хвора, квола, схильна до захворювань дитина – джерело багатьох негод». І тому Василь Олександрович велику увагу приділяв запобіганню розвитку хвороби: режиму праці і відпочинку, режиму харчування, культурі розумової праці. Саме ці проблеми стали предметом обговорення на педагогічних читаннях. Педагоги поділились своїм досвідом використання ідей В. Сухомлинського щодо збереження здоров’я та фізичного виховання школярів.
Просмотров: 444 | Добавил: Yulia | Дата: 26.11.2012

Пошук

Календар
«  Ноябрь 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Випадкове фото

Архів записів

Статистика


Copyright MyCorp © 2023
Інформація оновлюється
Создать бесплатный сайт с uCoz