21-22 лютого 2012 р. Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського спільно з Інститутом соціальної педагогіки НАПН України, Кіровоградським державним педагогічним університетом імені Володимира Винниченка, управлінням освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації проводили Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Психолого-педагогічні аспекти навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії». З доповіддю «Організація навчально-виховного процесу в класах з інтегрованим навчанням» на пленарному засіданні форуму виступив директор школи-інтернату С. Д.
Сторчаус. За активну участь у роботі конференції Сергія Дмитровича в числі інших педагогічних працівників області відмічено Подякою КОІППО імені Василя Сухомлинського.
В роботі конференції брала участь також учитель початкових класів Ж. Л.
Скринько. Вона працювала у секції «Психолого-медико-педагогічні аспекти навчання дітей з особливими освітніми потребами» і доповіла колегам про напрацювання педагогів школи з проблеми «Урок у класах для дітей зі зниженим зором: структура, дидактичні, гігієнічні вимоги». Ознайомитися з вказаними матеріалами та рекомендаціями конференції можна
тут.
По закінченні аудиторних засідань учасники конференції знайомилися з освітніми закладами Кіровограда, що впроваджують інклюзивне навчання. 21 лютого делегація на чолі з завідувачем сектора науково-методичного забезпечення змісту інклюзивної освіти відділення науково-методичного забезпечення змісту корекційної та інклюзивної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНмолодьспорт України Світланою Вікторівною Чамро побувала в школі-інтернаті.
Гості познайомилися з організацією навчально-виховного процесу в класах з інтегрованим навчанням, оглянули класні кімнати, кабінети тифлопедагогіки та логопедії, де відбуваються заняття дітей з вадами зору, побували в шкільній бібліотеці, медичній частині, кабінеті інформаційних технологій навчання. Учасники конференції дізналися, як діти з особливими освітніми потребами залучаються до занать в гуртках та секціях центру позашкільного виховання «Оріон», оглянули виставку дитячих робіт, побували в гуртожку та побачили, в яких умовах мешкають вихованці школи-інтернату.
Сподіваємось, що досвід, напрацьований навчальним закладом, стане у нагоді всім, хто опікується проблемою забезпечення основного права дітей з особливими потребами на освіту та права навчатися за місцем проживання.