За ініціативи губернатора Кіровоградської області Сергія Миколайовича Ларіна управління освіти і науки Кіровоградської облдержадміністрації започаткувало видання "Обдарована молодь Кіровоградщини". Одна із сторінок цього віщання за підсумками 2010/2011 навчального року присвячена кращому учню школи-інтернату Івану Шеремету та керівнику багатьох його робіт Ользі Миколаївні Стрижак. Пропонуємо вам витяг з цього видання, а до інформації, викладеної у ньому, додамо, що вже цього навчального року Іван став переможцем міських олімпіад з історії, географії та української мови, на яких посів І, ІІ та ІІІ місце відповідно. Пишаємось!
Комунальний заклад «Навчально-виховне об'єднання "Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів з утриманням дітей-сиріт та класами для дітей зі зниженим зором – центр позашкільного виховання" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»
Шеремет Іван – переможець Міжнародного конкурсу наукових робіт, присвячених М. І. Кутузову. Робота учня була визнана найкращою (І місце). Іван за час навчання в школі виявив себе сумлінним, здібним учнем. З усіх предметів має високий рівень навчальних досягнень, за високі досягнення у навчанні нагороджений Похвальними листами. Учень активний учасник шкільних, міських предметних олімпіад. Неодноразово ставав переможцем міських предметний олімпіад з української мови (2009 р.), історії (2010 р.), правознавства та інформаційних технологій (2011 р.). Окрім засвоєння програмового матеріалу, Іван велику увагу приділяє самоосвіті: дослідженням з історії, літератури тощо. Юнак – творчо обдарована особистість: пише вірші, оповідання, намагається розробляти комп’ютерні програми. Займається спортом, зокрема східними єдиноборствами. Бере активну участь в позакласній роботі класу, школи. Користується авторитетом серед дорослих та однокласників. Завжди має чітку постійну життєву позицію, яку аргументовано відстоює.
Стрижак Ольга Миколаївна – учитель історії, фахівець широкої ерудиції, володіє високою педагогічною майстерністю, впроваджує в практику своєї роботи інтерактивні технології побудови уроку. Вчить учнів працювати з історичними джерелами, формує уміння творчо застосовувати набуті знання. Працюючи над проблемою «Організація творчо-пошукової діяльності в процесі вивчення історії», багато зусиль докладає щодо вивчення регіональної історій, залучає уч
...
Читать дальше »
Просмотров: 786 |
Добавил: Yulia |
Дата: 28.12.2011
|
|