Kомунальний заклад «Ліцей «Сокіл» Міської ради міста Кропивницького»Среда, 07.12.2022, 09:47

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Форма входу


Зараз на сайті
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Друзі сайту

Безкоштовний для навчальних закладів антивірус в межах співпраці Zillya! з МОН України по програмі «Захистимо майбутнє»

Головна » 2011 » Апрель » 26
    Протягом тижня на базі Кіровоградської ЗОШ №24 відбувалися семінари-тренінги в рамках реалізації проекту «Українські книжки для виховання толерантності». Метою проекту, що здійснюється за підтримки Програми «МАТРА» Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів, Будинку Анни Франк та Фонду проектів центрально- та східноєвропейського книговидавництва (Амстердам), є покращення ситуації меншин, що зазнають дискримінації; протидія дискримінації, ксенофобії та антисемітизму; формування толерантності та поваги до інших. Про шляхи реалізації зазначеної мети тренери Проекту розповідали працівникам закладів освіти міста.
    19-20 квітня відбулися заняття для директорів шкіл та заступників директорів шкіл з виховної роботи, в якому брала участь заступник директора з ВР Н. В. Мілентій. Тренери М. Тяглий, О. Охредько, К. Крейдерман спілкувалися з освітянами про формування толерантності засобами позакласної роботи. Були обговорені такі аспекти проблеми: "Україна як мультикультурний простір співжиття народів. Історична пам'ять"; "Формування навичок антидискримінаційної поведінки"; "Толерантність як основа миру в полікультурному суспільстві".
     21-22 квітня до роботи були запрошені вчителі історії та суспільних дисциплін, серед яких була учитель-методист школи-інтернату О. М. Стрижак. Тренери Олександр Войтенко та Михайло Тяглий запропонували слухачам взяти участь в дискусіях на теми «Стереотипи та упередження. Як їм протидіяти»; «Ксенофобія та геноциди в історії Європи»; «Толерантність як заміна культури війни на культуру миру»; «Виклики сучасної шкільної історичної освіти та сучасні підходи до вивчення історії в школі»; «Історія очима очевидців. Щоденники як історичне джерело»; «Формування навичок антидискримінаційної поведінки»; «Можливості шкільних курсів історії та суспільствознавчих дисциплін, позакласної діяльності у формуванні демократичної культури молоді».
    26 квітня до Проекту приєдналися шкільні бібліотекарі, в числі яких була завідуюча бібліотекою школи-інтернату Н. П. Красножон. Іх запросили до перегдяду виставки проекту «Трагедія минулого, уроки для майбутнього» та обговорення можливостей шкільних бібліотек у вихованні толерантності.
    З кожного питання, що обговорювалося, слухачам було запропоновано літературу, показано можливості її використтання в навчальній та позанавчальній роботі з метою формування толерантності; дані рекомендації щодо мотивації учнів до роботи з теми, підготовки до проведення позакласних занять та заходів з ан ... Читать дальше »
Просмотров: 599 | Добавил: Yulia | Дата: 26.04.2011

Пошук

Календар
«  Апрель 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Випадкове фото

Архів записів

Статистика


Copyright MyCorp © 2022
Інформація оновлюється
Создать бесплатный сайт с uCoz