Kомунальний заклад «Ліцей «Сокіл» Міської ради міста Кропивницького»Вівторок, 04.08.2020, 02:39

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, 7 В клас | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Форма входу


Зараз на сайті
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту

Безкоштовний для навчальних закладів антивірус в межах співпраці Zillya! з МОН України по програмі «Захистимо майбутнє»

Дистанційне навчання




Українська мова
12.03.2020, 13.03.2020 Тема уроку «Написання прислівників окремо, разом, через дефіс»

- переглянуть відео;
- опрацювати § 39;
- виконати вправи 397, 409;
- перевірити себе, виконавши вправу;
19.03.2020, 20.03.2020 Тема уроку «Написання прислівникових словосполучень»
- опрацювати § 40;
- виконати вправи 419, 416 ( ІІ).
26.03.2020, 27.03.2020 Тема уроку «Складання анотації на книжку з використанням прислівників»
- опрацювати с. 232-233 підручника;
- ознайомитися з матеріалом.
- виконати вправу 621 та надіслати на e-mail olgashaparenco@gmail.com.

Українська література
13.03.2020, 19.03.2020 Тема уроку «Василь Симоненко. Коротко про митця. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти – людина»

- опрацювати с. 180-182;
- аналіз поезій;
- дати відповіді на запитання по творчості В.Симоненка (надсилати на e-mail olgashaparenco@gmail.com)
20.03.2020 Тема уроку «Виразне читання. Конкурс на найкращого читця поезій В. Симоненка»
25.03.2020 Тема уроку «Марина Павленко. Основні відомості про письменницю. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній»
27.03.2020 Тема уроку «Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Роздуми про суть людського життя, моральний вибір кожного»

- опрацювати матеріал на с. 186-187 підручника;
- переглянути буктрейлер; - прочитати с. 188-197;
- виконати у робочому зошиті вправу № 2 на с. 193.

Зарубіжна література
17.03.2020 Тема уроку «Контрольна робота з теми «Літературний детектив»

Повторіть ст. 190-228.
20.03.2020 Тема уроку «Новела як літературний жанр. О’Генрі – майстер світової новели. Провідні проблеми новели О’Генрі «Останній листок. Образи Сью і Джонсі, їх динаміка»
1. Опрацюйте біографію О’Генрі на ст. 228-229;
2. вивчить визначення поняття «новела», ст. 230;
3. прочитайте новелу «Останній листок», ст. 230–235
24.03.2020 Тема уроку «Новела «Останній листок» О. Генрі – гімн людині, здатній на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана»
1. передивіться презентацію;
2. письмово в робочому зошиті після запису теми уроку (24.03.20) дайте відповіді на запитання № 4-6, 5, ст. 235-236.
27.03.2020 Тема уроку «Моральні цінності в новелі О. Генрі «Дари волхвів»
1. прочитайте новелу, ст. 236-240;
2. передивіться презентацію;
3. поміркуйте, яким ви уявляєте майбутнє Джима та Делли? (усне мовлення: 4-5 речень з аргументами).
Увага! Хто роздрукує та заповнить пантбук, звільняється від письмового завдання в зошиті за 24.03.20 та тестів за опрацьованими новелами О. Генрі.

Алгебра
Всі означення та формули записати та вивчити
16.03.2020 Тема уроку «Система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом»

Опрацювати §25-26.
Розв'язати №962, №970, №976.
18.03.2020 Тема уроку «Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом»
Опрацювати §27.
Розв'язати №982, №986, №1003, №1009.
23.03.2020. Тема уроку «Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки»
Опрацювати §28.
Розв'язати №1033, №1037.
25.03.2020 Тема уроку «Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки»
Опрацювати §28.
Розв'язати №1037, №1041.

Геометрія
Всі означення та формули записати та вивчити
12.03.2020 Тема уроку «Основні задачі на побудову .Побудова кута, що дорівнює даному»

Опрацювати §23-25.
Розв'язати №628, №630, №642.
17.03.2020 Тема уроку «Основні задачі на побудову .Побудова бісектриси даного кута. Поділ даного відрізка навпіл»
Опрацювати §26.
Розв'язати №646, 661, №675.
19.03.2020 Тема уроку «Основні задачі на побудову .Побудова прямої перпендикулярної до даної»
Опрацювати §27.
Розв'язати №719, №721, №723.
24.03.2020 Тема уроку «Розв’язування задач на побудову»
Опрацювати §27.
Розв'язати №725, №731, №733.
26.03.2020 Тема уроку «Розв’язування задач. Самостійна робота»
Опрацювати §27, розв'язати №749,755.
Виконати самостійну роботу на с.162-163.
Фото виконаних завдань надсилати на електронну адресу nata18nastya@gmail.com.

Фізика
12.03.2020 Тема уроку «Тертя. Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання»

Дати письмові відповіді на контрольні запитання параграфа 22, розв’язати вправу 22 (№ 3-5).
17.03.2020 Тема уроку «Тертя в природі й техніці»
Підготувати презентацію з теми.
19.03.2020 Тема уроку «Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску»
Дати письмові відповіді на контрольні запитання параграфа 23, розв’язати вправу 23 (№ 2, 3, 5-7).

Хімія
17.03.2020 Тема уроку «Хімічні властивості кисню: взаємодія з простими речовинами (вуглець, водень, сірка, магній, залізо, мідь)»

1. Опрацювати теоретичний матеріал.
2. Переглянути демонстрацію «Спалювання простих речовин».
3. Опрацювати параграф 18 ст. 131-133.
4. Виконати завдання 2 ст. 135.
20.03.2020 Тема уроку «Хімічні властивості кисню»
1. Опрацювати параграф 18 ст. 134-135.
2. Переглянути відео.
3.Виконати тестові завдання до 20.03, вказувати реальні прізвища та імена.
24.03.2020 Тема уроку «Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання). Умови виникнення та припинення горіння»
Завдання:
1. Опрацювати параграф 19 ст. 136-143.
2. Розв’язати кросворд.
3. Виконати тести, вказувати реальні прізвища та імена.

Біологія
13.03.2020  Тема уроку «Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин».
Прочитати п. 43, переглянути відео. У робочому зошиті виконати практичну роботу 6 на ст. 187-188.
16.03.2020. Тема "Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин. Статеві клітини та запліднення".
Прочитати п. 44, ст. 189-192.
23.03.2020 Тема уроку «Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення). Періоди та тривалість життя тварин. Лабораторне дослідження «Вивчення віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб)»
Завдання:
1. прочитати п. 45, 46;
2. виконати лабораторне дослідження в робочому зошиті. Виконану роботу надіслати за адресою ueremenko32@gmail.com до 27.03.2020.
3. підготуватися до контрольної роботи, повт. п. 34-46.
26.03.2020 Тема уроку «Узагальнення вивченого. Контрольна робота»
Виконати тестові завдання до 27.03.2020.

Географія
Опрацювати § 46 і виконати у зошиті завдання № 7, 8 на ст. 185.
23.03.2020 Тема уроку «Кліматичні пояси і типи клімату Євразії»
Завдання: переглянути презентацію § 47-48 опрацювати і в зошиті письмово створити таблицю: порівняти типи клімату помірного поясу Євразії і Північної Америки, знайти спільні і відмінні риси між ними.
25.03.2020 Тема уроку «Води суходолу Євразії: річки, озера, льодовики»
Завдання: § 49-50 опрацювати і в зошиті в таблицю виписати найбільші річки, озера Євразії (брати дані з фізичної карти світу, Євразії).

Історія України
23.03.2020 Тема уроку «Українські землі в складі Великого князівства Литовського»

Завдання: вивч. параграф 19, завд. 12 письмово. Переглянути відео.
25.03.2020 Тема уроку «Українські землі в складі Польщі»
Завдання: вивч. параграф 19, п. 6, письмово в зошит «Основні риси Польщі щодо українських земель».

Всесвітня історія
Повторити параграф 18. Написати в зошиті повідомлення «Особливості розвитку культури Османської імперії в ХІІ-ХV ст.».

Іноземна мова, група Семенченка Я. В.
12.03.2020 Тема уроку "Позашкільна діяльність. Похід в бібліотеку. Заняття у вільний час"
• На розданих копіях: впр. 6а, ст. 8 – повторити, як говорити, котра година;
6б – прослухати аудіозапис та заповнити годинами пропуски в оголошенні про проведення занять;
впр. 9, ст. 9 – описати, що учні люблять, не люблять робити у вільний час / після школи / на вихідних тощо, використовуючи подані фрази;
13.03.2020 Тема уроку "Гуртки за інтересами. Повторення граматичного матеріалу"
• По записах у зошитах (або знайти в Інтернеті) повторити правила утворення часових форм дієслів Present Simple та Present Continuous, впр. 11, ст. 9 – за поданим зразком, використовуючи підказки та подані набори слів, описати:
1. з якої люди країни;
2. хто вони за професією;
3. чим займаються на роботі;
4. чи подобається їм їхня робота.
17.03.2020 Тема уроку "Мій останній похід до бібліотеки. Закріплення Present Simple та Present Continuous"
• На закріплення граматичного матеріалу: впр. 16, ст. 10 – заповнити пропуски у реченнях дієсловами у дужках, ставлячи їх у відповідну до змісту речення часову форму. Завдання виконати письмово у зошитах.
19.03.2020 Тема уроку "Повторення граматичних часів"
Додатково на самостійне опрацювання пропонуються граматичними правила та вправи.
23.03.2020 Тема «Позашкільна діяльність. Хобі. Узагальнення вивченого»
• прочитати текст “Lee Marshall. About Me”, впр. 6 – за поданим планом та за допомогою поданих корисних фраз (вгорі сторінки) написати твір за зразком про свої хобі та проведення дозвілля (5-7 речень).
24.03.2020. Тема «Великобританія. З історії Лондону»
• підручник: ст. 146 – повторити правила утворення порядкових числівників:
- 1-й, 2-й, 3-й – особливі випадки: one (1) – the first (1-й), two (2) – the second (2-й), three (3) – the third (3-й);
- починаючи з 4-го до числівника додаємо закінчення -th + перед числівником завжди артикль the: four – the fourth, five – the fifth (тут чергування відбувається), seven – the seventh, eleven – the eleventh і далі за правилом;
- у числівниках 20-й, 30-й і так до 90-го (які закінчуються на –y) при додаванні -th, міняємо -y на -ie-: twenty – the twentieth, thirty – the thirtieth,
forty – the fortieth тощо;
- у складених числівниках змінюємо лише останнє число (одиниці): twenty-one (двадцять один) – the twenty-first, a не the twentieth-first.
• ст. 147, впр. 2 + 3 – прочитати історичні дані про Лондон → розмістити події у хронологічному порядку.
26.03.2020 Тема «Подорож до Лондону»
• підручник: ст. 148, впр. 2 – прочитати текст → ст. 149, впр. 3 – знайти у тексті речення у Past Simple, перетворити їх на заперечні;
• ст. 149, впр. 5 – відповісти на питання, обравши правильну відповідь.
посилання на підручник.
06.04.2020. Тема уроку «Подорож Великобританією»
Завдання: переглянути відео, повторити правила утворення простого минулого часу Past Simple, працювати на онлайн-платформі Pearson Portal.
08.04.2020 Тема уроку «Відпочинок за кордоном. Подорож до Великобританії»
Завдання: переглянути відео, повторити правила утворення питань у Past Simple, працювати на онлайн-платформі Pearson Portal.
10.04.2020 Тема уроку «Великобританія: Подорож до Шотландії»
Завдання: працювати на онлайн-платформі Pearson Portal; прочитати текст, заповнити пропуски у реченнях, дібрати заголовки до кожної частини тексту.
14.04.2020 Тема «Подорож та відпочинок»
• на платформі, розділ 3.1. Vocabulary:
 впр. 1 – з’єднати малюнки з відповідними фразами;
 впр. 2 – з’єднати частини фраз за змістом;
 впр. 4 – утворити словосполучення, згрупувавши подані іменники біля відповідних дієслів.
16.04.2020 Тема «Подорож та відпочинок. Повторення Past Simple»
• переглянути відео, повторити правила утворення питань у Past Simple;
• на платформі, розділ 3.2. Grammar (у верхньому правому кутку вікна із граматичними вправами є символ з лампочкою, натиснувши на яку учні отримають таблицю з короткою граматичною довідкою):
 впр. 3 – заповнити пропуски у реченнях формою Past Simple поданих дієслів;
 впр. 5 – заповнити пропуски у реченнях власними ідеями (зверніть увагу, що у деяких реченнях, наприклад, не вистачає присудка, а у деяких, обставини).
17.04.2020 Тема «Подорож та відпочинок. Аудіювання»
• на платформі, розділ 3.6. Listening and Writing:
 впр. 1 – розподілити слова по 3-х групах (які з них стосуються «пляжу», «міста», «гір»);
 впр. 2 – прослухати та позначити відповідне фото до кожного уривку;
 впр. 3 – прослухати діалоги ще раз та заповнити пропуски у реченнях.
22.04.2020 Тема уроку «Подорож до Лондону»
• переглянути відео, виконати тест у Google формі.
23.04.2020 Тема уроку «Визначні місця Лондону»
• по підручнику: впр. 3, ст. 159 – прочитати текст, визначити чи відповідають подані речення змісту тексту, письмово (тільки номер речення та true / false).
24.04.2020 Тема уроку «Подорож та відпочинок. Повторення Past Simple»
• по підручнику: впр. 3, ст. 160-161 - прочитати подані тексти, заповнити пропуски словами, поданими у рамках. Письмово: тексти не переписувати, вказати лише номер пропуску та слово, яке туди підходить. Фото з виконаним завданням надіслати на пошту jajajarik@gmail.com до п'ятниці 24.04.2020 включно.
24.04.2020 Тема уроку «Подорож та відпочинок. Повторення Past Simple»
• по підручнику: впр. 3, ст. 160-161 - прочитати подані тексти, заповнити пропуски словами, поданими у рамках. Письмово: тексти не переписувати, вказати лише номер пропуску та слово, яке туди підходить. Фото з виконаним завданням надіслати на пошту jajajarik@gmail.com до п'ятниці 24.04.2020 включно.
28.04.2020 Тема уроку «Орієнтування у місті. Як спитати про та пояснити маршрут?»
• розділ 7.6 Speaking, ст. 91, впр. 1 – розгляньте малюнок з планом району міста, прочитайте подані речення, визначте, які з місць, будівель у них описані; позначте відповідними літерами;
• далі, необхідно увійти на платформу MyEnglishLab (так само, використовуючи ім’я користувача та пароль, що надіслані вже давно, але тепер до підручника FOCUS ONE, не GoGetter 3, далі так само у розділ “ASSIGNMENTS” («Виконати» / «Выполнить / Назначения») перегляньте відео з розділу 7.6. Speaking language practice (Interactive speaking video: Asking and Giving Directions)
• розділ 7.6 Speaking, ст. 91, впр. 2 – після перегляду відео дайте відповідь на питання, обравши 1 з 3-х варіантів (вправу виконати письмово у зошиті, або прямо на скріншоті у Paint, кому як зручно, і надішліть на пошту).
30.04.2020 Тема уроку «Орієнтування у місті. Як спитати про та пояснити маршрут?»
• розділ 7.6 Speaking, ст. 91, впр. 3 – прослухати 2-у частину розмови (аудіо) між Джеффом та Хлої (розмова, яких була на відео) і підкресили фрази з впр. 3, Speaking Focus, які чуєте, невідомі фрази виписати і перекласти за допомогою словника;
впр. 4 – розгляньте знову план району міста, прочитайте діалог, звертаючи увагу на пояснення, як пройти до потрібного місця і заповніть пропуски у діалозі словами та фразами з впр. 3. (письмово у зошиті, фото надіслати на пошту jajajarik@gmail.com).

Іноземна мова, група Семенової Н. В.
17.03.2020 Тема уроку «Мої інтереси»
19.03.2020 Урок читання
20.03.2020 Тема уроку «Повторення та узагальнення з теми»

Завдання на І тиждень
24.03.03.2020 Тема уроку «Повторення»
Завдання: контрольна робота.
26.03.03.2020 Тема уроку «Великобританія. З історії Лондона»
Завдання: с. 146, повторити порядкові числівники, виконати В. 2, ст. 147 (читати), переглянути відео.
27.03.03.2020 Тема уроку «Подорож до Лондона»
Завдання: читати картку, доповнюючи речення правильними формами дієслова "to be".

Основи здоров’я
16.03.2020 Тема уроку «Вплив засобів масової інформації на здоров’я. Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів»

1. Вивчити матеріал підручника § 25, ст. 125.
2. Письмово дати відповідь на питання на ст. 129.
23.03.2020 Тема уроку «Принципи формування міжособистісних стосунків. Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній»
1. Вивчити матеріал підручника § 26, ст. 130.
2. Письмово дати відповідь на питання на ст. 133.

Інформатика
18.03.2020, 25.03.2020 Тема уроку «Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення»

1. Ознайомтеся з текстом § 13, с. 86-90 підручника або на сайті та перегляньте презентацію до уроку (скористайтеся можливістю збільшити масштаб перегляду або розгорнути вікно у повноекранному режимі).
2. Розв'яжіть задачі № 3, с. 94, №3, с. 96. Для цього увійдіть на сайт (логін internatkirovograd, пароль rfhfynby7B). Зі списку із зображенням глобусу на синій стрічці оберіть зручну мову.
3. Створені проекти збережіть із власним прізвищем з номерами 1 та 2 (ввести в текстове поле угорі поруч із лампочкою), натиснувши кнопку «Зберегти негайно» на синій стрічці (справа). Термін виконання до 24.03.2020 включно.
Оцінки

Праця (хл.)
Праця (дів.)
20.03.2020 Тема уроку «Технологія ниткографії. Прошивання малюнка»

Завдання: переглянути моделі-аналоги картин, виготовлених технологією ниткографії. Обрати нескладний варіант та виготовити його.
27.03.2020 Тема уроку «Послідовність дій під час прибирання житла»
Завдання: дібрати мийні засоби та інструменти для прибирання житла. Прочитати інформацію на етикетці мийного засобу. Протерти пил у власній кімнаті та у шафі для одягу. Пропилососити у власній кімнаті. Ознайомитися з правилами безпечного користування побутовою технікою.

Образотворче мистецтво
17.03.2020 Тема уроку «Стиль: забаганка дизайнера чи поклик душі?».

Відтворіть у малюнку, як традиційні українські народні мотиви втілюються у сучасній моді.
24.03.2020 Тема уроку «Зачіска - краса і стиль, що створює дизайнер».
Змоделюйте у малюнку зачіску, яка відтворює індивідуальний стиль людини.

Музика 18.03.2020 Тема уроку «Нові музичні стилі. Електронна музика»
Опрацюйте матеріал, самостійно ознайомтеся з біографією Клода Дебюссі, прослухайте «Місячне світло» К. Дебюссі.

Фізична культура
12.03, 17.03, 18.03, 19.03, 24.03, 25.03, 26.03.2020 Тема уроку «Волейбол»

Завдання:
1) Передачі м’яча обома руками зверху від стіни.
2) Прийом м’яча обома руками знизу.
3) Нижня пряма передача.
4) Стрибкові вправи.
Рекомендації: Виконайте руханку.
Відпрацюйте вправи на розвиток спеціальних рухливих якостей.

Пошук

Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Випадкове фото

Архів записів

Статистика


Copyright MyCorp © 2020
Адреса: 25005, м. Кропивницький, вул. Короленка, 46
Телефони: (0522) 34-52-52; 34-52-53; 34-52-40; 34-52-51
E-mail: nvo_sokil@ukr.net
Створити безкоштовний сайт на uCoz